Podpora uživatelů

Podpora uživatelů (helpdesk)

Podporou uživatelů (helpdesk) je myšleno poskytování technické podpory uživatelům PC či jiných zařízení (servery, síťové prvky). Zadavatel požadavku se prostřednictvím vhodného komunikačního kanálu spojí s týmem techniků, kteří disponují znalostmi a schopnostmi potřebnými pro jeho vyřešení. Následně je zadavatel buď veden k vyřešení problému či se technik helpdesku připojí přímo na jeho pracovní stanici a problém vyřeší za něj.

Osobní podpora

  • podpora uživatelů během pravidelné přítomnosti pracovníka v lokalitě zákazníka
  • školení uživatelů (školení kancelářských aplikací, síťové a počítačové bezepčnosti…)

Vzdálená podpora

  • podpora po telefonu (hotline) v pracovní době na čísle uvedeném v kotaktech
  • podpora elektronickou poštou (email: podpora(at)itservispraha.cz)
  • správa pomocí prostředků vzdáleného přístupu (vpn, vnc, rdp, ssh …)